onsdag den 30. november 2011

Kalendergaver til jer!


Kære læsere! :o)
I hele december måned vil jeg her på bloggen give jer en opskrift på et nyt stykke julepynt hver dag! Sværhedsgraden vil variere, så der er lidt for alle!
Håber det kan hjælpe jer med at fordrive den søde ventetid! ;o)
Jeg glæder mig i hvert fald til de kommende uger, hvor der uden tvivl skal laves en masse kreativt i stearinlysenes skær! Er allerede i fuld gang med at tømme genbrugsbutikkerne for alt der glimter og har indtil videre sat tingene på et ekstra bord, så det er let at gå til når der lige er tid i overskud!

2 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig spændende, Julia. Glæder mig:)

    SvarSlet
  2. Det er dejligt at høre! Synes virkelig jeg har fundet nogle lækre ting man kan lave :D

    SvarSlet

Jeg elsker at få kommentarer, og bliver så glad når I giver jer tiden! :D